- Cena
- 59 Kč pro objednávky do 999 Kč
- 29 Kč pro objednávky od 1 000 Kč do 2 499 Kč
- zdarma pro objednávky od 2 500 Kč
- Rychlost dodání na pobočku - do 2 pracovních dnů
Zásilkovna na Slovensko
- Cena
- 79 Kč pro všechny objednávky
- Rychlost dodání na pobočku - do 3 pracovních dnů
Ostatní země EU
- Kontaktujte nás na email: eshop@diteluny.cz pro možnost zaslání do ostatních zemí EU.
Česká pošta
- Cena - Balík do ruky
- 99 Kč pro objednávky do 1 499 Kč
- 59 Kč pro objednávky od 1 500 do 2 499 Kč
- zdarma pro objednávky od 2 500 Kč
- Rychlost dodání - do 2 pracovních dnů
Osobní odběr v naší kamenné prodejně
- Adresa: Žerotínovo náměstí 21/15, Třebíč (podívejte se na mapu)
- Otevírací doba:
- Pondělí - Pátek 10 - 17 h
- Na místě přijímáme jak hotovost, tak platební karty.
2. PLATEBNÍ MOŽNOSTI
Platební kartou
Platební karty přijímáme prozatím pouze v kamenné prodejně.
Platba a ověření proběhne okamžitě.
Převodem z účtu
Variabilní symbol i číslo účtu se dozvíte po odeslání vaší objednávky.
Platební instrukce vám dorazí na vaši emailovou adresu.
Platba při převzetí
- Osobní odběr v kamenné prodejně - lze platit hotově nebo platební kartou.
Platba při převzetí - DOBÍRKA - pouze ČR
Dobírka při výdeji balíku - lze platit hotově nebo platební kartou, dle možností ČP nebo pobočky Zásilkovny.
3. VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 14-DENNÍ LHŮTĚ
Jako spotřebitel máte ze zákona právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu (odstoupit od kupní smlouvy). Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), právo na odstoupení vám nevzniká.- Trvá 14 kalendářních dnů a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
- Pro její dodržení je rozhodující, kdy je nám doručeno odstoupení od smlouvy.
- Zboží nám musí být vráceno do 14 dnů od odeslání odstoupení od smlouvy.
- Nejprve nám e-mailem pošlete informaci o odstoupení od smlouvy (můžete využít vzorový formulář) a přiložte fakturu.
- Zboží uveďte do původního stavu, abyste předešli možnému přiměřenému snížení vracené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.
- Nejraději budeme, pokud zboží odešlete včetně původního obalu a výplně. Obal sice není předmětem koupě ani součástí koupené věci, přesto však máme právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady posuzujeme individuálně a jako takové vám potom mohou být naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.
- Zboží pak neodkladně pošlete na naši adresu: Dítě Luny, Žerotínovo náměstí 21/15, 67401 Třebíč.
- Proběhne nejdéle do 14 dnů od doručení vráceného zboží a to stejným způsobem, jakým jsme od vás platbu přijali, nebo na váš bankovní účet.
- Vrátíme vám peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží dopravcem (a to i v případě, že jste zvolili jiný než nejlevnější způsob). To platí pouze v případě, že jste dopravu hradili. Pokud jste od nás měli poštovné zdarma, nárok na vrácení nákladů na dodání zboží vám nevzniká.
4. ZÁRUKA
Jako spotřebitel máte ze zákona záruku 2 roky. Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), platí pro vás záruka pouze 1 rok.Záruční doba běží ode dne převzetí zboží. Nepočítá se do ní případná reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinnen po skončení záruční opravy zboží převzít.Dojde-li při reklamaci k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začáku od dne převzetí.Ná dárky zdarma nelze výše uvedené uplatnit.5. REKLAMACE
- Informujte nás nejprve prosím e-mailem na eshop@diteluny.cz.
- Formulář ke stažení zde: Uplatnění reklamace (reklamační list)
- Pokud to situace vyžaduje, vyzveme vás k odeslání reklamovaného zboží poštou na naši adresu: Dítě Luny, Žerotínovo náměstí 21/15, 67401 Třebíč.
- Přiložte doklad o koupi (fakturu).
- Pokud jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 14 denní lhůtě.
- Pokud jste firma nebo podnikatel (obchodujete s námi na základě obchodního zákoníku), neexistuje zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
- Zkontrolujte si prosím zásilku pečlivě při přebírání od dopravce. Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírejte.
- Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, kontaktujte nás co nejdříve na emailu eshop@diteluny.cz.
- Obratem nám napište na eshop@diteluny.cz.